Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 23


Siedziba

Adres ul. Hoffmanowej 12, 36-016 Rzeszów
Telefon 017 74 83 365
Strona WWW www.pp23.rzeszow.pl 
E-mail sekretariat@pp23.resman.pl
Godziny pracy 6:30 - 17:00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Barbara Kołodziej
Siedziba ul. Hoffmanowej 12, 36-016 Rzeszów
Telefon 017 74 83 365
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy Nienormowany czas pracy, osiem godzin dydaktycznych tygodniowo

 

Informacje publiczne, które nie zostały opublikowane w BIP są udostępniane na wniosek zainteresowanego. 
Zasady udostępniania informacji publicznej oraz zakres podlegający udostępnieniu określone są 
w ustawie o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.)

 

Podstawa prawna

§ 7 Zarządzenia Ministra Oświaty i Szkolnictwa Wyższego z dnia 24.02.1968 (Dz.U. Ministerstwa Oświaty i Szkolnictwa Wyższego Nr B-4 z dnia 23.04.1968 r. poz.29) art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 15.07.1961 r. o Rozwoju Systemu Oświaty i Wychowania (Dz.U. Nr 32 z 1961r. poz.16) oraz Orzeczenie Prezydium Miejskiej Rady Narodowej - Wydział Oświaty i Wychowania oraz Kultury w Rzeszowie.

 

Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna Przedszkola Publicznego nr 23 w Rzeszowie

 

Statut

Pobierz

 

 

Bilans roczny

Bilans za 2013 r. Pobierz

 

 

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LVI/1064/2013  w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

 

Zadania

Według rozdział III § 5 Statutu Przedszkola

 

Tryb działania

Zgodnie Kodeksem Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 roku (Dz. U. Nr 30, poz. 168) tekst jednolity z dnia 5 października 2000 r. (Dz. U. Nr 98, poz. 1071, Nr 49 , poz. 509) oraz na podstawie Regulaminów obowiązujących w placówce:
- Regulamin Pracy 
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych 
- Regulamin Wynagradzania Pracowników Administracyjno-Obsługowych 
- Regulamin Działalności Rady Pedagogicznej 
- Regulamin Rady Rodziców 
- Instrukcja Kancelaryjna

 

Finanse

Budynek: 652 m kw.
Posesja: 3853 m kw.
Sprzęt teleinformatyczny: komputer 2 szt, kserokopiarka 1 szt
Wartość budynku brutto - 396 032 PLN
Wartość urządzeń technicznych - 37 199,99 PLN

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

- Rejestr wypadków dzieci,
- Rejestr wypadków przy pracy,
- Rejestr aktów awansu zawodowego,
- Rejestr chorób zawodowych,
- Rejestr akt osobowych,
- Ewidencja księgozbioru,
- Ewidencja pieczęci,
- Ewidencja zastępstw,
- Ewidencja czasu pracy,
- Ewidencja zasobu archiwum zawodowego.

 

Kontrole przeprowadzone przez organy zewnętrzne 

 

 Nazwa organu prowadzącego kontrolę 
 Tematyka przeprowadzonej kontroli 
 Data rozpoczęcia kontroli 
 Data zakończenia kontroli 
 Badany okres 
 Zalecenia pokontrolne 

 

 Nazwa organu prowadzącego kontrolę 
 Tematyka przeprowadzonej kontroli 
 Data rozpoczęcia kontroli 
 Data zakończenia kontroli 
 Badany okres 
 Zalecenia pokontrolne 

 

 Nazwa organu prowadzącego kontrolę 
 Tematyka przeprowadzonej kontroli 
 Data rozpoczęcia kontroli 
 Data zakończenia kontroli 
 Badany okres 
 Zalecenia pokontrolne 

 

 

Informacje nieudostępnione

- Akta osobowe pracowników,
- Protokoły Rad Pedagogicznych,
- Karty zgłoszeń dzieci.

 

Udostępnianie Informacji Publicznej

 Regulamin udostępniania informacji publicznej

 

Data opracowania

04.08.2014 r.

 

Opracowanie

Barbara Kołodziej - Dyrektor

 

Zatwierdzenie

Barbara Kołodziej - Dyrektor

Opublikował(a): 16.05.2019 13:15, Barbara Kołodziej
Wytworzył(a): 24.10.2008 13:10, Elżbieta Orzech
Drukuj Poleć znajomym