Publiczne Przedszkole Nr 29
Siedziba
Adres | 35-111 Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 16a |
Telefon | 17 74 83 380 |
Strona WWW | www.pp29.resman.pl |
sekretariat@pp29.resman.pl | |
Godziny pracy | 6.30 - 17.00 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Krystyna Piczak |
Siedziba | 35-111 Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 16a |
Telefon | 17 74 83 381 |
dyrektor@pp29.resman.pl | |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | nienormowany czas pracy Godziny pracy dydaktycznej zgodnie z organizacją pracy opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznej na dany rok szkolny |
Sposoby załatwiania spraw | Dyrektor przedszkola przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.Wszelkie sprawy można załatwać osobiście lub korespondencyjnie na adres: Przedszkole Publiczne Nr 29 ul. Wyspiańskiego 16a, 35-111 Rzeszów |
Podstawa prawna
Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Decyzja Nr 15/79 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 kwietnia 1978 r. w sprawie utworzenia przedszkola w Rzeszowie.
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 15 lipca 1961r. o o rozwoju systemu oświaty i wychowania (Dz. U. Nr 32, poz. 160) Zarządzenia Ministra Oświaty z 1958 r. Nr 10, poz. 127 i Uchwały Prezydium Zarządu Miejskiego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci z dn. 12 lipca 1976 r.
Struktura organizacyjna
Struktura organizacyjna Przedszkola Publicznego Nr 29
Statut
Pobierz |
Bilans roczny
Bilans za rok 2013 | Pobierz |
Wysokość opłat
Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Nr LVI/1064/2013 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 9 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.
Zadania
Ujęte w statucie pkt. 3.
Tryb działania
- rekrutacja dzieci do przedszkola - regulamin rekrutacji,
- zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie pracowników
- decyzje związane z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- decyzje związane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego, Kuratora Oświaty oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Finanse, Majątek
Wykaz majątku: netto
Budynek - 172934,03 zł
Urządzenia techniczne i maszyny – 14266,65 zł
Wyposażenie – 14472,00 zł
Rejestry, ewidencje, archiwa
W przedszkolu znajduje się archiwum prowadzone zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów obowiązującą w PP Nr 29 w Rzeszowie.
Kontrole
Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców – ochrona danych osobowych.
Udostępnianie informacji publicznej
Regulamin udostępniania informacji publicznej w PP Nr 29
Informacja publiczna nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PP29, może być udostępniona na wniosek.
Wzór wniosku o udostepnienie informacji publicznej można pobrać poniżej:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wypełniony wniosek należy przesłać:
Data opracowania
15.02.2013 r., 25.10.2013 r., 07.08.2014 r.
Opracowanie
Krystyna Piczak – dyrektor
tel/fax (17) 748 33 81
email: dyrektor@pp29.resman.pl
Zatwierdzenie
Krystyna Piczak - dyrektor PP Nr 29 w Rzeszowie