Siedziba
Dyrektor
Imię i nazwisko | Krystyna Piczak |
Siedziba | 35-111 Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 16a |
Telefon | 17 74 83 381 |
E-mail | dyrektor@pp29.resman.pl |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | nienormowany czas pracy Godziny pracy dydaktycznej zgodnie z organizacją pracy opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznej na dany rok szkolny |
Sposoby załatwiania spraw | Dyrektor przedszkola przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.Wszelkie sprawy można załatwać osobiście lub korespondencyjnie na adres: Przedszkole Publiczne Nr 29 ul. Wyspiańskiego 16a, 35-111 Rzeszów |
Podstawa prawna
Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Decyzja Nr 15/79 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 kwietnia 1978 r. w sprawie utworzenia przedszkola w Rzeszowie.
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 15 lipca 1961r. o o rozwoju systemu oświaty i wychowania (Dz. U. Nr 32, poz. 160) Zarządzenia Ministra Oświaty z 1958 r. Nr 10, poz. 127 i Uchwały Prezydium Zarządu Miejskiego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci z dn. 12 lipca 1976 r.
Struktura organizacyjna
Struktura organizacyjna Przedszkola Publicznego Nr 29
Statut
Bilans roczny
bilans str 2.jpg
Wysokość opłat
Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Nr XXXV-765-2016.pdf Rady Miasta Rzeszowa z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.
Zadania
Ujęte w statucie pkt. 3.
Tryb działania
- rekrutacja dzieci do przedszkola - regulamin
- zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie pracowników
- decyzje związane z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- decyzje związane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego, Kuratora Oświaty oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Finanse, Majątek
Wykaz majątku: netto
Budynek - 504780,27 zł
Urządzenia techniczne i maszyny – 21322,03 zł
Wyposażenie – 193097,19 zł
Księgozbiór – 5926,21 zł
Wartości niematerialne i prawne – 19249,50 zł
Rejestry, ewidencje, archiwa
W przedszkolu znajduje się archiwum prowadzone zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów obowiązującą w PP Nr 29 w Rzeszowie.
Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa: - wypadków dzieci
- wypadków przy pracy
- aktów awansu zawodowego
- chorób zawodowych nauczycieli
- ewidencja środków trwałych
- ewidencja księgozbioru
- ewidencja pieczęci
- ewidencja druków ścisłego zarachowania
- ewidencja zastępstw
- ewidencja zasobu archiwum zakładowego
- instrukcja kancelaryjna
Kontrole
Wykaz kontroli 2018 r..doc
Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców – ochrona danych osobowych.
Udostępnianie informacji publicznej
Klauzula informacyjna
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),w dalszej części zwane RODO, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14, informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
I. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedszkole Publiczne Nr 29 ul. Wyspiańskiego 16 a,
35 -111 Rzeszów, reprezentowane przez Dyrektora.
II. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod1@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych.
III. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Dane przetwarzane są w szczególności w celu:
a. realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, innych zadań statutowych oraz zadań organizacyjnych wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. 2018 poz. 996 z późn. zm.), a także wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c) oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. b) rozporządzenia RODO;
b. realizacji umów zawartych z kontrahentami - art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia RODO;
c. w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych w zakresie i w celach określonych w treści zgody - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) oraz/lub art. 9 ust. 2 lit. a) rozporządzenia RODO.
IV. Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy z administratorem.
V. Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu/ów dla jakiego zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa m.in.: ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
VI. Prawa osób, których dane dotyczą:
1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych oraz sprostowania (poprawiania) w przypadku gdy dane osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne,
b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych;
• osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 ogólnego rozporządzenia ochrony danych, wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 ogólnego rozporządzenia ochrony danych wobec przetwarzania;
• dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych administratorowi ma charakter dobrowolny.
VII. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, konsekwencją niepodania danych osobowych może skutkować brakiem możliwości realizacji celów w jakich zbierane są dane osobowe lub brakiem możliwości zawarcia takiej umowy.
VIII. Inne informacje:
Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani nie będą profilowane. Mogą wystąpić przypadki, gdy Administrator przekaże Pani/Pana dane osobowe do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, o każdym takim przypadku będzie Pani/Pan poinformowana/y.
INFORMUJEMY, ŻE NIE REALIZUJEMY PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAW WYNIKAJĄCYCH Z RODO PRZY ZGŁOSZENIU DROGĄ ELEKTRONICZNĄ LUB TELEFONICZNĄ, ZE WZGLĘDU NA ZASADĘ ROZLICZALNOŚCI I BRAK MOŻLIWOŚCI WERYFIKACJI TOŻSAMOŚCI
Data opracowania
15.02.2013 r., 25.10.2013 r., 07.08.2014 r., 30.07.2018 r.
Opracowanie
Krystyna Piczak – dyrektor
tel/fax (17) 748 33 81
email: dyrektor@pp29.resman.pl
Zatwierdzenie
Krystyna Piczak - dyrektor PP Nr 29 w Rzeszowie