Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 29


Siedziba

Adres 35-111 Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 16a
Telefon 17 74 83 380
Strona WWW www.pp29.resman.pl
E-mail sekretariat@pp29.resman.pl
Godziny pracy 6.30 - 17.00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Krystyna Piczak
Siedziba 35-111 Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 16a
Telefon 17 74 83 381
E-mail dyrektor@pp29.resman.pl
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy nienormowany czas pracy

Godziny pracy dydaktycznej zgodnie z organizacją pracy opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznej na dany rok szkolny
Sposoby załatwiania spraw Dyrektor przedszkola przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.Wszelkie sprawy można załatwać osobiście lub korespondencyjnie na adres:
Przedszkole Publiczne Nr 29
ul. Wyspiańskiego 16a, 35-111 Rzeszów

 

Podstawa prawna

Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Decyzja Nr 15/79 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 kwietnia 1978 r. w sprawie utworzenia przedszkola w Rzeszowie.
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 15 lipca 1961r. o o rozwoju systemu oświaty i wychowania (Dz. U. Nr 32, poz. 160) Zarządzenia Ministra Oświaty z 1958 r. Nr 10, poz. 127 i Uchwały Prezydium Zarządu Miejskiego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci z dn. 12 lipca 1976 r.

 

Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna Przedszkola Publicznego Nr 29

 

Statut

Pobierz

 

 

Bilans roczny

Bilans za rok 2013 Pobierz

 

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Nr LVI/1064/2013 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 9 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

 

Zadania

Ujęte w statucie pkt. 3.

 

Tryb działania

- rekrutacja dzieci do przedszkola - regulamin rekrutacji,
- zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie pracowników
- decyzje związane z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- decyzje związane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego, Kuratora Oświaty oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej.

 

Finanse, Majątek

 

Wykaz majątku: netto

Budynek   -    172934,03 zł
Urządzenia techniczne i maszyny – 14266,65 zł
Wyposażenie – 14472,00 zł
 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa

W przedszkolu znajduje się archiwum prowadzone zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów obowiązującą w PP Nr 29 w Rzeszowie.

Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa:
  • wypadków dzieci
  • wypadków przy pracy
  • aktów awansu zawodowego
  • chorób zawodowych nauczycieli
  • ewidencja środków trwałych
  • ewidencja księgozbioru
  • ewidencja pieczęci
  • ewidencja druków ścisłego zarachowania
  • ewidencja zastępstw
  • ewidencja zasobu archiwum zakładowego
  • instrukcja kancelaryjna

 

Kontrole

Wykaz kontroli 2014

Wykaz kontroli 2015

 

Informacje nieudostępnione

Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców – ochrona danych osobowych.

 

Udostępnianie informacji publicznej

Regulamin udostępniania informacji publicznej w PP Nr 29
Informacja publiczna nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PP29, może być udostępniona na wniosek.
Wzór wniosku o udostepnienie informacji publicznej można pobrać poniżej:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


Wypełniony wniosek należy przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pp29.resman.pl
  • listownie na adres: Przedszkole Publiczne nr 29, 35-111 Rzeszów ul. Wyspiańskiego 16a

 

Data opracowania

15.02.2013 r., 25.10.2013 r., 07.08.2014 r.

 

Opracowanie

Krystyna Piczak – dyrektor
tel/fax (17) 748 33 81
email:  dyrektor@pp29.resman.pl

 

Zatwierdzenie

Krystyna Piczak - dyrektor PP Nr 29 w Rzeszowie

Opublikował(a): 19.10.2016 10:00, Krystyna Piczak
Wytworzył(a): 24.10.2008 13:34, Krystyna Piczak
Drukuj Poleć znajomym