Uchwała Nr LXII/209/2006
Rady Miasta Rzeszowa
z dnia 5 września 2006 r.
zmieniająca uchwałę Rady Miasta Rzeszowa w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Rzeszowa.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1, art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rzeszowie
Rada Miasta Rzeszowa uchwala, co następuje:
§ 1
W uchwale Nr LIV/66/2006 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 28 lutego 2006 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Rzeszowa wprowadza się następujące zmiany:
Po § 5 dodaje się § 5a w brzmieniu:
„§ 5a
1. *
2. *
3. *
4. *
5. Organizator imprezy o charakterze publicznym jest zobowiązany do:
1) Wyposażenia miejsca, w którym się ona odbywa w odpowiednią ilość pojemników na odpady oraz zapewnienie odpowiedniej liczby toalet,
2) Uporządkowanie terenu niezwłocznie po zakończeniu imprezy.”
§ 2
Wykonanie Uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Rzeszowa.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego oraz podlega rozplakatowaniu w miejscach publicznych.
* - brak zapisu zgodnie z wyrokiem Wojewódzkiego Sadu Administracyjnego w Rzeszowie z dnia 23 października 2007 r. Sygn. akt II SA/Rz 59/07
Przewodniczący Rady Miasta Rzeszowa
Waldemar Szumny