Wersja Archiwalna

Nadanie uprawnień szkoły publicznej

Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej

 

Miejsce złożenia dokumentów:

1. Wydział Edukacji Urzędu Miasta Rzeszowa, pl. Ofiar Getta 7

2. Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 1

 

 

Miejsce wydawania dokumentów:

Wydział Edukacji Urzędu Miasta Rzeszowa

pl. Ofiar Getta 7

35-002 Rzeszów

 

Dokumenty wymagane od wnioskodawcy:

1. Wniosek o nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej,

2. Pozytywna opinia Podkarpackiego Kuratora Oświaty w Rzeszowie o spełnianiu przez szkołę wymagań określonych w art. 7 ust. 3 ustawy o systemie oświaty, w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie w zawodach, dla których zgodnie z klasyfikacją zawodów szkolnictwa zawodowego, ministrem właściwym jest minister właściwy do spraw zdrowia, należy przedstawić opinię tego ministra, o spełnianiu wymagań określonych w art. 7 ust. 3 ustawy o systemie oświaty,

3. Zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust. 3 ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 ze zm.).

 

 

Informacja o opłatach:

Postępowanie nie podlega opłatom.

 

Termin załatwienia sprawy:

Organ ewidencyjny dokonuje czynności w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia kompletnego wniosku.

 

 

Podstawa prawna:

1. Art. 85 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 ze zm.)

2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.)

 

 

 

Tryb odwoławczy:

W przypadku wydania decyzji o odmowie nadania uprawień szkoły publicznej służy prawo wniesienia odwołania do Podkarpackiego Kuratora Oświaty w Rzeszowie, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa w terminie 14 dni od doręczenia decyzji.

 

 

Opublikował(a): 03.08.2016 09:44, Agnieszka Lęcznar-Bogusz
Wytworzył(a): 28.09.2012 13:31, Zbigniew Bury
Drukuj Poleć znajomym