Wersja Archiwalna

Publiczne Przedszkole Nr 13


Siedziba

Adres 35-077 Rzeszów ul. Piastów 2
Telefon 017 74 83 280
E-mail sekretariat@pp13.resman.pl
Godziny pracy 6:30 - 17:00

 

Dyrektor

Imię i nazwisko Barbara Ruszała
Siedziba 35-077 Rzeszów ul. Piastów 2
Telefon 17 74 83 282
E-mail dyrektor@pp13.resman.pl
Kompetencje Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa
Godziny pracy Godziny dydaktyczne zgodnie z organizacją pracy wychowawczo-dydaktyczną na dany rok szkolny: poniedziałek 12.00-15.30,piątek 7.30-10.00
Przyjęcia stron: wtorek 12.00-14.00, środa 9.00-14.00

 

Podstawa prawna

Decyzja KOS z dn. 25.09.1967r. nr KOS IV-4a-21/67 i Uchwała nr XXII/84/67 Miejskiej Rady Narodowej w Rzeszowie z dn. 28.12.1967 r. w sprawie planu gospodarczego i budżetu na 1968 r.

 

Statut

Pobierz

 

 

Bilans roczny

Bilans za rok 2012 Pobierz

 

 

Wysokość opłat

Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwala+Nr+LVI-1064-2013 z dnia 9 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.

Zadania

Zadania placówki zostały ujęte w Statucie Przedszkola – rozdział III

 

Tryb działania

- rekrutacja dzieci do przedszkola – procedura ujęta w Statucie przedszkola w rozdziale VII § 2
- zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie pracowników – zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela,
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola – organ prowadzący.

 

Finanse, majątek

Środki trwałe – 326 537,69 zł
- Budynek budowle : 301 366,00 zł,
- Maszyny i urządzenia: 5 020,00 zł,
- Narzędzia, przyrządy, ruchomości, wyposażenie: 20 151,69 zł
Pozostałe środki trwałe –89 274,95zł
Wartości niematerialne i prawne – 20 552,81 zł

 

Rejestry, ewidencje,archiwa

Dokumentacja prowadzona zgodnie z Instrukcją obiegu dokumentów obowiązującą w Przedszkolu Publicznym nr 13 w Rzeszowie.

Wykaz rejestrów:

- rejestr wypadków dzieci

- rejestr wypadków przy pracy

- rejestr legitymacji służbowych nauczycieli

- rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej

- rejestr zarządzeń dyrektora

- ewidancja środków trwałych

- ewidencja druków ścisłego zarachowania

- ewidencja zastępstw

- ewidencja czasu pracy

- ewidencja zasobu archiwum

Informacje zgromadzone w rejestrach i archiwach są udostępnione na wniosek osoby zainteresowanej.

Informacje nieudostępnione

Akta osobowe pracowników, protokoły Rady Pedagogicznej, dane osobowe dzieci i ich rodziców.

Informacja publiczna nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PP13 może być udostępniona na wniosek.

Wzór wniosku można pobrać poniżej.  

Wypełniony wniuosek nalezy przesłać:

- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pp13.resman.pl

- listownie na adres:

Przedszkole Publiczne Nr 13

ul. Piastów 2

35-077 Rzeszów


 

Kontrole zewnętrzne

 

 

Data opracowania

11 sierpnia 2014 r.

 

Opracowanie

Barbara Ruszała – dyrektor przedszkola

 

Zatwierdzenie

Barbara Ruszała - dyrektor przedszkola

Opublikował(a): 10.01.2018 16:45, Barbara Ruszała
Wytworzył(a): 24.10.2008 10:20, Jolanta Litwin
Drukuj Poleć znajomym