Publiczne Przedszkole Nr 13
Siedziba
Adres | 35-077 Rzeszów ul. Piastów 2 |
Telefon | 017 74 83 280 |
sekretariat@pp13.resman.pl | |
Godziny pracy | 6:30 - 17:00 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Barbara Ruszała |
Siedziba | 35-077 Rzeszów ul. Piastów 2 |
Telefon | 17 74 83 282 |
dyrektor@pp13.resman.pl | |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | Godziny dydaktyczne zgodnie z organizacją pracy wychowawczo-dydaktyczną na dany rok szkolny: poniedziałek 12.00-15.30,piątek 7.30-10.00 Przyjęcia stron: wtorek 12.00-14.00, środa 9.00-14.00 |
Podstawa prawna
Decyzja KOS z dn. 25.09.1967r. nr KOS IV-4a-21/67 i Uchwała nr XXII/84/67 Miejskiej Rady Narodowej w Rzeszowie z dn. 28.12.1967 r. w sprawie planu gospodarczego i budżetu na 1968 r.
Statut
Pobierz |
Bilans roczny
Bilans za rok 2012 | Pobierz |
Wysokość opłat
Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwala+Nr+LVI-1064-2013 z dnia 9 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.
Zadania
Zadania placówki zostały ujęte w Statucie Przedszkola – rozdział III
Tryb działania
- rekrutacja dzieci do przedszkola – procedura ujęta w Statucie przedszkola w rozdziale VII § 2
- zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie pracowników – zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela,
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola – organ prowadzący.
Finanse, majątek
Środki trwałe – 326 537,69 zł
- Budynek budowle : 301 366,00 zł,
- Maszyny i urządzenia: 5 020,00 zł,
- Narzędzia, przyrządy, ruchomości, wyposażenie: 20 151,69 zł
Pozostałe środki trwałe –89 274,95zł
Wartości niematerialne i prawne – 20 552,81 zł
Rejestry, ewidencje,archiwa
Dokumentacja prowadzona zgodnie z Instrukcją obiegu dokumentów obowiązującą w Przedszkolu Publicznym nr 13 w Rzeszowie.
Wykaz rejestrów:
- rejestr wypadków dzieci
- rejestr wypadków przy pracy
- rejestr legitymacji służbowych nauczycieli
- rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej
- rejestr zarządzeń dyrektora
- ewidancja środków trwałych
- ewidencja druków ścisłego zarachowania
- ewidencja zastępstw
- ewidencja czasu pracy
- ewidencja zasobu archiwum
Informacje zgromadzone w rejestrach i archiwach są udostępnione na wniosek osoby zainteresowanej.
Informacje nieudostępnione
Akta osobowe pracowników, protokoły Rady Pedagogicznej, dane osobowe dzieci i ich rodziców.
Informacja publiczna nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PP13 może być udostępniona na wniosek.
Wzór wniosku można pobrać poniżej.
Wypełniony wniuosek nalezy przesłać:
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pp13.resman.pl
- listownie na adres:
Przedszkole Publiczne Nr 13
ul. Piastów 2
35-077 Rzeszów
Kontrole zewnętrzne
Data opracowania
11 sierpnia 2014 r.
Opracowanie
Barbara Ruszała – dyrektor przedszkola
Zatwierdzenie
Barbara Ruszała - dyrektor przedszkola