Publiczne Przedszkole Nr 17
Siedziba
Adres | 35-112 Rzeszów, ul. Witkacego 5 |
Telefon | 17 74 83 320 |
Strona WWW | |
Godziny pracy | 6.30 - 17.00 |
Elektroniczna skrzynka podawcza: www.epuap.gov.pl - /PPNr17Rzeszow/skrytka
Dyrektor
Imię i nazwisko | Ludmiła Witowska |
Siedziba | 35-112 Rzeszów, ul. Witkacego 5 |
Telefon | 17 74 83 317 |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy: |
Godziny dydaktyczne - zgodne z corocznym arkuszem organizacyjnym. Godziny przyjęć interesantów - poniedziałek 15:30 - 16:15; - środa 07:30 - 10:00 |
Podstawa prawna
Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest:
Decyzja Nr 40/80 z 04.09.1980 r. Prezydenta Miasta Rzeszowa dotycząca lokalizacji.
Decyzja Prezydenta Miasta Rzeszowa z 26.02.1982 r. dotycząca finansowania.
Statut i organizacja przedszkola:
|
Struktura organizacyjna PP 17
|
Bilans roczny
Bilans za 2016 r. | |
|
Wysokość opłat
Wysokośc opłat z pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr XXXV/765/2016 w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci w wieku do 5 lat oraz warunków zwolnienia z tych opłat w prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów jednostkach oświatowych z dnia 20 grudnia 2016 r.
Zadania i cele
Ujęte w Statucie w Dziale III.
Tryb działania
- rekrutacja dzieci do przedszkola - zgodnie z obowiazującym na placówce Regulaminem rekrutacji
|
- zatrudnianie, awansowanie, zwalnianie pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela,
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola oraz na podstawie regulaminów:
a) Regulamin Pracy
b) Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
c) Regulamin Wynagradzania pracowników Administracji i Obsługi
d) Regulamin Rady Pedagogicznej,
e) Regulamin Rady Rodziców.
Finanse
Budynek: 401 576,43 zł
Drogi i chodniki: 59 811,99
Ogrodzenie: 23 847,17
Urządzenia techniczne: 10 915,02
Sprzęt teleinformatyczny: 4 komputery, 2 laptopy, 3 telefony, 2 drukarki, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 kserokopiarka.
Rejestry, ewidencje, archiwa
W placówce funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której jest rzeczowy wykaz akt, ewidencja i rejestry.
Ważniejsze rejestry:
- zarządzeń Dyrektora,
- zamówień publicznych,
- ewidencja czasu pracy pracowników,
- rejestr wypadków dzieci i pracowników,
- ewidencja środków trwałych,
- ewidencja księgozbioru,
- ewidencja pieczęci,
- ewidencja druków ścisłego zarachowania,
- ewidencja zastępstw,
- ewidencja zasobów archiwum przedszkola
- rejestr aktów awansu zawodowego
Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców - zgodnie z ochroną danych osobowych. Informacje publiczne nie zamieszczone na stronie BIP Publicznego Przedszkola Nr 17 mogą być udostępnione na wniosek.
Wzór wniosku o udostępnianie informacji publicznej:
|
Wypełniony wniosek należy przesłać:
- drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pp17.resman.pl
- listownie na adres: Publiczne Przedszkole Nr 17, ul. Witkacego 5, 35-112 RZeszów
Wykaz kontroli
Kontrola w latach 2013 2014
|
Kontrole 2015
|
Data opracowania
03.09.2012 r.
Opracowanie
Ludmiła Witowska - Dyrektor
Zatwierdzenie
Ludmiła Witowska - Dyrektor