Siedziba
Adres | 35-205 Rzeszów ul. Zwierzyniecka 32a |
Telefon | 17 748 33 50,17 748 33 43,17 748 33 44 |
sekretariat@pp20.resman.pl | |
strona www | www.pp20.resman.pl |
elektroniczna skrzynka podawcza | www.epuap.gov.pl |
Godziny pracy | 6.30 - 17.00 |
Dyrektor
Imię i nazwisko | Monika Czerwińska |
Siedziba | 35-205 Rzeszów ul. Zwierzyniecka 32a |
Telefon | 17 74 83 350 |
sekretariat@pp20.resman.pl | |
Kompetencje | Zgodnie z ustawą o systemie oświaty oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa |
Godziny pracy | Nienormowany czas pracy:godziny dydaktyczne -zgodnie z corocznie zatwierdzoną organizacją pracy. Godziny przyjęć:poniedziałek 8.00-10.00 |
Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Decyzja Nr 22/76 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 24 czerwca 1976 r. w sprawie zorganizowania Państwowego Przedszkola Nr 20 w Rzeszowie.
STATUT |
Bilans za 2018 r.-Pobierz
Rachunek zysków i strat za 2018 r.-Pobierz
Zestawienie zmian w funduszu jednostki za 2018 r.-Pobierz
Informacja dodatkowa-Pobierz
Wysokośc opłat za pobyt dziecka w przedszkolu reguluje Uchwała Nr LII/1227/2017 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 12 grudnia 2017 r.w sprawie ustalania opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola prowadzone przez Gminę Miasto Rzeszów.
Zadania jednostki ujęte w statucie w: § 5 pkt. 1 - 5
Zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 1996 r.,Nr 67, poz 329 z późn.zmianami) oraz Statutem Przedszkola Publicznego Nr 20 w Rzeszowie.
- rekrutacja dzieci do przedszkola-zgodnie z Regulaminem Rekrutacji- zatrudnianie,zwalnianie i awansowanie pracowników-zgodnie z Kodeksem Pracy i Kartą Nauczyciela
- inne decyzje związane z organizacją pracy przedszkola
- decyzje związane z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
- decyzje związane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego,Kuratora Oświaty oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej
- rekrutacja dzieci do przedszkola-zgodnie z Regulaminem Rekrutacji - REGULAMIN REKRUTACJI DZIECI
- decyzje związane z organizacją placówki w oparciu o zarządzenia Organu Prowadzącego, Kuratora Oświaty oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Srodkiw trwałe wg stanu na dzień 31-12-2018 r. - ogółem: 958 556,18
Sprzęt teleinformatyczny: 3 komputery, laptop, urządzenie wielofunkcyjne,3 telefony.
W przedszkolu funkcjonuje instrukcja kancelaryjna, w której zawarty jest rzeczowy wykaz akt, a w nich ewidencje, rejestry.
Ważniejsze rejestry, ewidencje, archiwa:
- zarządzeń dyrektora
- zamówień publicznych
- wypadków dzieci
- wypadków przy pracy
- chorób zawodowych nauczycieli
- wniosków o udostępnianie informacji publicznej
- środków trwałych
- czasu pracy
- księgozbioru
- pieczęci
- druków ścisłego zarachowania
- zastępstw
- zasobu archiwum
Informacje zgromadzone w rejestrach, ewidencjach i archiwach są udostępniane na wniosek osoby zainteresowanwej.
- protokoły Rad Pedagogicznych - tajemnica służbowa
- akta osobowe - ochrona danych osobowych
- dane osobowe dzieci i ich rodziców - ochrona danych osobowych.
Informacje nie zamieszczone na stronie BIP Przedszkola Publicznego Nr 20 mogą być udostępniane na wniosek według Regulaminu Udostępniania Informacji Publicznej PP 20.
Regulamin udostępniania infirmacji publicznej - REGULAMIN UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI PUBLICZNEJ
Informacja publiczne nie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej PP20 może być udostępniona na wniosek .
Wzór wniosku można pobrać poniżej.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- pocztą elektroniczną na adres: sektetariat@pp20.resman.pl
- listownie na adres:Przedszkole Publiczne Nr 20,ul.Zwierzyniecka 32 a,35-205 Rzeszów
telefonicznie-tel.17 748-33-50
listownie:Przedszkole Publiczne Nr 20,ul.Zwierzyniecka 32 a,35-205 Rzeszów
mailowo:sekretariat@pp20.resman.pl
osobiście- w godzinach pracy placówki
za pośrednictwem elektronicznej skrzynko podawczej PP20 na platformie ePUAP
Struktura organizacyjnaInie zamieszgodzinach pracy placócz
10 lipiec 2014 r.
Monika Czerwińska
Monika Czerwińska