Wersja Archiwalna

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych Niepełnosprawnych Intelektualnie im. Józefy Jaklińskiej w Rzeszowie

 

Siedziba
Adres:   Rzeszów ul. Powstańców Styczniowych 37, NIP: 813-17-36-881, REGON: 690681698
Telefon:   (0 17) 85-452-11 lub 86-543-60
Fax:   (0 17) 85-452-11
E-Mail:   dpsmail@wp.pl
Godziny pracy:   7:30 - 15:30
Dyrektor
Imię i nazwisko:   Jadwiga Gładka
Siedziba:   Rzeszów ul. Powstańców Styczniowych 37
Telefon:   (0 17) 86-543-60 wew. 35
Kompetencje:   Dyrektor Domu jest odpowiedzialny za całokształt działalności i realizację działań statutowych Domu. Należy do niego w szczególności:
1. Ogólne kierownictwo w sprawach organizacyjnych i administracyjnych, 2. Ogólny nadzór nad majątkiem DPS
3. Reprezentowanie domu na zewnątrz
4. Przedkładanie Prezydentowi Miasta Rzeszowa planów finansowych oraz sprawozdań i wniosków dotyczących ich realizacji
5. Zatwierdzanie wydatków budżetowych w ramach planów finansowych
6. Nadzór nad zespołem pracowniczym
7. Ustalanie zakresu czynności dla kierowników komórek organizacyjnych
8. Dbanie o podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
9. Współpraca ze związkami zawodowymi
10. Wydawanie zarządzeń wewnętrznych, regulaminów i instrukcji
11. Tworzenie warunków do pełnej realizacji zadań statutowych
12. Kształtowanie właściwego stosunku personelu do mieszkanek
Oraz wynikających z pełnomocnictw wydanych przez Prezydenta Miasta Rzeszowa:
1. Reprezentowanie Gminy Rzeszów w postępowaniu przed Sądem Rejonowym w Rzeszowie X  Wydział Cywilno - Karny w sprawach o złożenie do depozytu sądowego kwot pieniężnych pozostawionych przez zmarłych mieszkańców DPS-u oraz do składania oświadczeń woli w zakresie komu złożona do depozytu sądowego kwota ma być wydana i pod jakimi warunkami.
2. Podejmowanie czynności zwykłego zarządu związanych z prowadzeniem statutowej działalności DPS dla osób umysłowo upośledzonych w tym  zaciąganie - w granicach środków przewidzianych na ten cel w zatwierdzonym planie finansowym Domu - zobowiązań niezbędnych do realizacji jego zadań, a także zawieranie - na czas nieoznaczony umów dzierżawy i najmu wolnych budynków, terenów i urządzeń usytuowanych w obrębie gminy Rzeszów - obwarowanych każdorazowo prawem bezwarunkowego ich rozwiązania
3. Występowanie w imieniu gminy Rzeszów, w postępowaniu administracyjnym do naczelnego Sądu Administracyjnego.
Godziny pracy:   7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku
Struktura organizacyjna

 

ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz

 

Regulamin organizacyjny
Regulamin organizacyjny ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Regulamin organizacyjny ŚDS

ico_pdf.gif (175 btyes)

pobierz
Aneks nr 1 do Regulaminu DPS ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Aneks nr 2 do Regulaminu DPS ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Aneks nr 3 do Regulaminu DPS ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Statut
Statut ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Uchwała  Nr II/176/2007
Rady Miasta Rzeszowa
z dnia 24 kwietnia 2007 r.
ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Uchwała nr LXVII_247_2006 Rady Miasta z dnia 24.10.2006 ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Decyzja Wojewody Podkarpackiego z dnia 09.07.2007 ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz

 

 
Tryb działania, Kontrole

 

 
Tryb działania ico_pdf.gif (175 btyes) Pobierz
Kontrole zemnętrzne przeprowadzone w Domu Pomocy Społecznej w 2006 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Kontrole zemnętrzne przeprowadzone w Domu Pomocy Społecznej w 2007 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Kontrole zemnętrzne przeprowadzone w Domu Pomocy Społecznej w 2008 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Kontrole zemnętrzne przeprowadzone w Domu Pomocy Społecznej w 2009 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Kontrole zemnętrzne przeprowadzone w Domu Pomocy Społecznej w 2010 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Kontrole zemnętrzne przeprowadzone w Domu Pomocy Społecznej w 2011 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Kontrole zemnętrzne przeprowadzone w Domu Pomocy Społecznej w 2012 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz

 

 

 
   
Zadania i prowadzone sprawy
Budżet
Budżet na 2003 rok

ico_pdf.gif (175 btyes)

pobierz
Budżet na 2004 rok
ico_pdf.gif (175 btyes)
pobierz
Budżet na 2004 rok (Środowiskowy Dom Społeczny) ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz  

Budżet na 2005 rok

ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz

Budżet na 2006 rok

ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz

Budżet na 2007 rok

ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz

Budżet na 2008 rok

ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz

Budżet na 2008 rok(Środowiskowy Dom Społeczny)

ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
 
Bilans
Bilans
za 2002 r.

ico_pdf.gif (175 btyes)

pobierz
Bilans
za 2003 r.
ico_pdf.gif (175 btyes)
pobierz
Bilans za 2003 r.
(Środowiskowy Dom Społeczny)
ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2004 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Załacznik do bilansu za 2004 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2004 r.
(Środowiskowy Dom Społeczny)
ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2005 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2006 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2007 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2008 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2009 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2010 r. ico_pdf.gif (175 btyes) pobierz
Bilans za 2011 r. pobierz
Wysokość opłat
Pobyt w domu pomocy społecznej jest odpłatny do wysokości średniego miesięcznego kosztu utrzymania, który wynosi od 01.04.2013 – 3209,20
Decyzje ustalającą opłatę za pobyt w domu pomocy społecznej wydaje organ gminy właściwej dla osoby kierowanej
Szczegółowe zasady umieszczania i opłat w domu pomocy społecznej określa Ustawa o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. Nr 64, poz. 593, z późn. zm.)- art. 59,60,61
Rejestry, ewidencje, archiwa
1. rejestr mieszkanek - nazwisko i imię, stan cywilny, imię małżonka
- data : miejsce urodzenia, dokument tożsamości
- imiona rodziców i nazwisko panieńskie matki
- adres rodziny lub opiekuna prawnego
- kto pokrywa koszty utrzymania
- data przyjęcia do DPS
- data opuszczenia DPS
- powód opuszczenia i nowy adres zamieszkania
2.  rejestr skarg i wniosków
3.  rejestr dokumentów osób oczekujących
4.  rejestr osobodni żywienia i pobytu
5.  rejestr nieobecności (urlopów) mieszkanek
6.  rejestr depozytu wartościowego
7.  rejestr protokołów posiedzeń rady mieszkanek
8.  rejestr protokołów Zebrań Zespołu Opiekuńczo - Terapeutycznego
9.  rejestr pism współpracy z jednostkami nie podporządkowanymi
10. rejestr sprawozdawczości miesięcznych i (MOPS, Urząd Statystyczny)
11. rejestr rachunków z dysponowania kieszonkowym osób niesprawnych intelektualnie
12. rejestr osób odwiedzających
13. rejestr imprez kulturalno oświatowych (kronika)
14. rejestr wypadków
15. rejestr chorób zakaźnych
16. rejestr kart przymusu

 

Opublikował(a): 29.04.2013 15:11, Marcin Frącz
Wytworzył(a): 18.08.2008 15:04, Jadwiga Gładka
Drukuj Poleć znajomym