Siedziba Infolinia: 1 77 88 99 00 | ![]() ZAREZERWUJ TERMIN WIZYTY W WYDZIALE | ![]() |
Dyrektor Imię i nazwisko: Zbigniew SEBZDA
Zastępca Dyrektora Imię i nazwisko: Zygmunt PYSZ | ![]() |
Podstawa prawna powołania i funkcjonowania jednostki
Zarządzenie Nr 19/2013 r. Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 lutego 2013 r.
Zarządzenie Nr 67/2014 r. Prezydenta Miasta Rzeszowa z dn. 14 lipca 2014 r.
Tryb działania
Obsługę administracyjną i organizacyjną /gospodarczą/ zapewnia sekretariat Wydziału – ul. Kopernika 15.
Prowadzona jest obsługa stron z zakresu ewidencji gruntów i mapy zasadniczej. Informacje z ww. zakresów uzyskuje się po złożeniu wniosku – wykonanie zlecenia /druk/ i uiszczeniu opłaty skarbowej. Informacje te obejmują kopie mapy ewidencji gruntów i mapy zasadniczej, wypisy z rejestru ewidencji gruntów, potwierdzenie zgodności dokumentacji z zasobem geodezyjnym i kartograficznym oraz udostępnienie wglądu do zasobu. Udostępnianie ww. informacji nie może naruszać ustawy o ochronie danych osobowych. Opłaty za uzyskane informacje wpłaca się w kasie, w siedzibie Wydziału.
Zadania
- prowadzenie ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów, modernizacji ewidencji, wprowadzanie zmian, przeprowadzanie postępowania administracyjnego, zarządzanie i aktualizacja zasobu w systemie informatycznym,
- gromadzenie i prowadzenie Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, kontrola opracowań przyjmowanych do zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym podmiotom,
- koordynowanie sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
- prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz numeracją porządkowa nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych i leśnych,
Pracą Wydziału kieruje Dyrektor-Geodeta powiatowy przy pomocy Zastępcy oraz kierowników oddziałów i kierownika ośrodka. W skład wydziału wchodzą następujące komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy:
1. Oddział Ewidencji Gruntów i Budynków
2. Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
3. Oddział Uzgadniania Dokumentacji Projektowych
4. Stanowisko pracy ds. ochrony gruntów rolnych i leśnych
5. Stanowisko pracy nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości
6. Stanowisko pracy ds. obsługi kancelaryjnej
Dyrektor Wydziału bezpośrednio nadzoruje zadania realizowane przez:
- Zastępcę Dyrektora;
- Kierownika Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Kierownika Oddziału Ewidencji Gruntów i Budynków;
- Kierownika Oddziału Uzgadniania Dokumentacji Projektowych;
- Stanowisko pracy ds. ochrony gruntów rolnych i leśnych;
- Stanowisko pracy nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości;
- Stanowisko pracy ds. obsługi kancelaryjnej;